Yuri en de drank: de leukste inhakers

Vooruit, of je dit echt ‘leuk’ vindt of niet, is misschien een kwestie van smaak. Maar ik moet toegeven: de reclamebureaus laten zich wel weer van hun creatiefste kant zien, zo na het nieuws van de dag.

Smakeloos, zegt de één, supergrappig zegt de ander. Ik zal me niet in de discussie mengen, maar vond ’t wel leuk om vandaag wat dingen die ik tegenkwam te verzamelen.

Overigens vraag ik me bij Chocomel wel af of ze geen problemen gaan krijgen met de regels van het IOC. Je mág namelijk als niet-officiele sponsor tijdens de Spelen geen gebruik maken van olympische symbolen zoals de fakkel of de ringen. (Ik schreef daar onlangs een stuk over voor marketingvakblad Adformatie.)

Goed, laten we hopen dat ze weten wat ze doen.

radler
Caption: “Voor als je wat langer wilt blijven hangen.”

bavaria

13925442_1061834037204337_8887268940140912844_o

Al kan het ook zomaar ontzéttend kazig uitpakken… (Jongens, zo moet het niet.)

kazigzwaluwhoeve
Caption: “Nu is het tijd voor Yuri om te relaxen.. ;) #geintje”

Om dan toch vrolijk af te sluiten: De Speld kon natuurlijk ook niet achterblijven.

wayurispeld

 


Geplaatst

in

,

door

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.