Vooruit, of je dit echt ‘leuk’ vindt of niet, is misschien een kwestie van smaak. Maar ik moet toegeven: de reclamebureaus laten zich wel weer van hun creatiefste kant zien, zo na het nieuws van de dag.
Smakeloos, zegt de één, supergrappig zegt de ander. Ik zal me niet in de discussie mengen, maar vond ’t wel leuk om vandaag wat dingen die ik tegenkwam te verzamelen.
Overigens vraag ik me bij Chocomel wel af of ze geen problemen gaan krijgen met de regels van het IOC. Je mág namelijk als niet-officiele sponsor tijdens de Spelen geen gebruik maken van olympische symbolen zoals de fakkel of de ringen. (Ik schreef daar onlangs een stuk over voor marketingvakblad Adformatie.)
Goed, laten we hopen dat ze weten wat ze doen.
Al kan het ook zomaar ontzéttend kazig uitpakken… (Jongens, zo moet het niet.)
Om dan toch vrolijk af te sluiten: De Speld kon natuurlijk ook niet achterblijven.
Geef een reactie